Siirry suoraan sisältöön
ISS:n uusi paikallissivusto kokoaa Suomen-palvelut yhteen

ISS avaa uuden paikallissivuston, joka syventää konsernin kansainvälisen sivuston sisältöjä, nostaa esiin Suomen ajankohtaiset teemat ja kokoaa yhteen ISS:n sivustot.

ISS on avannut Suomessa uuden paikallissivuston, joka kokoaa yhteen kaikki ISS:n palvelut. ISS:n markkinointipäällikkö Harri Rantala kuitenkin korostaa, ettei paikallissivusto korvaa olemassa olevaa suomenkielistä ISS Groupin sivustoa, jonka sisältö mukailee ISS:n kansainvälistä linjaa.

– Halusimme luoda sivuston, joka palvelee entistä paremmin nimenomaan ISS:n Suomessa toimivien asiakkaiden ja työntekijöiden tarpeita, Rantala sanoo.

ISS profiloituu Suomessa jo vahvasti siivousalan osaajaksi. Muista palveluista kuten ravintola ja kiinteistöylläpidon palveluista ei kuitenkaan ole yhtä vahvaa mielikuvaa. Paikallissivusto taklaa myös tätä, kertoo ISS:n myyntijohtaja Kimmo Kaunisvaara.

– ISS on Suomessa neljän suurimman ravintolapalveluiden tarjoajan ja kolmen suurimman vartiointiliikkeen joukossa, mutta monikaan ei tiedä tätä. Paikallissivustolla pystymme kertomaan kaikista palveluistamme entistä paremmin, mikä palvelee asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti, Kaunisvaara sanoo.

Kaunisvaara korostaakin, että kokonaisvaltaisena kiinteistöpalveluiden tuottajana ISS on markkinajohtajana parhaimmillaan silloin, kun se pystyy tuottamaan kohteissa kaikkia tarjoamiaan palveluita.

ISS:n myyntipäällikkö Harri Rantala

Asiakasta tukevia uusia ominaisuuksia

Paikallissivuston tarkoitus on luoda asiakkaille mahdollisimman hyvä asiakaskokemus muun muassa helpottamalla lisätiedon hankkimista ISS:ltä. Myös sivustolla käytettävät nykyaikaiset markkinoinnin automaatiotoimenpiteet mahdollistavat aktiivisen ja paremmin kohdistetun yhteydenpidon asiakkaiden kanssa.

Rantalan mukaan löydettävyys on nykypäivänä ensisijaisen tärkeää, sillä yritysten väliset ostoprosessit tapahtuvat yhä useammin verkossa. Yrityksen hyvä maine, positiiviset referenssitarinat ja tiedon helppo löydettävyys hakukoneista vaikuttavat tämän päivän myyntiprosessiin. ISS:n hakukonenäkyvyys kärsi aiemmin paikallissivuston puutteesta, mutta uuden sivuston avulla on parannettu merkittävästi ISS:n palveluiden löydettävyyttä muun muassa Googlea käyttämällä. 

Paikallissivusto mahdollistaa jatkuvan sisällöntuotannon, joka elää sesonkien mukana. Nyt aluillaan on esimerkiksi lumisesonki.

– Haluamme, että asiakkaamme löytävät kaiken tarvittavan tiedon ISS:n lumipalveluista mahdollisimman vaivattomasti, Rantala sanoo.

ISS:n myyntijohtaja Kimmo Kaunisvaara

ISS:läiset pääsevät valokeilaan

Rantalan mukaan ISS haluaa nostaa esiin myös yhteiskunnallisesti merkittäviä teemoja, kuten sosiaalista ja ympäristövastuuta, joista kerrotaan entistä kattavammin uudella paikallissivustolla. 

Paikallissivustolla esiin pääsevät Suomessa työskentelevät ISS:läiset, oman osaamisalueensa supersankarit. Asiakkaiden tarpeet ja toiveet on huomioitu parhaalla mahdollisella tavalla, sillä palvelukokonaisuuden ammattilaiset ovat päässeet mukaan kehittämään uutta paikallissivustoa ja tekemään siitä Suomen ISS:n näköisen.

Sivuston automaatiota kehitetään askel kerrallaan, jotta ostoprosesseista saadaan mahdollisimman vaivattomia, ja myöhemmin analytiikan avulla kerätty tieto antaa viimeisen silauksen parhaan asiakaskokemuksen luomiseen.

Liittyvät julkaisut