Tekninen manageeraus
Tekninen manageri varmistaa asiakkaalle sujuvan arjen ja asiantuntevan kumppanin
ISS:n tekninen managerointi on nimetyissä asiakkuuksissa tai kohteissa tuotettava palvelu, jossa ISS hoitaa kiinteistön ylläpidon kokonaisuuden ja ohjauksen. Tekninen managerointi edellyttää, että ISS on myös kiinteistön ylläpitopalveluiden toimittaja.
Palvelulla asiakas ulkoistaa ISS:lle kiinteistön ylläpitoon liittyvän johtamisen yhteisesti sovittuihin tavoitteisiin perustuen. Palvelusta vastaa asiakkuuskohtainen tekninen manageri, joka edustaa asiakkaan etua ja tuntee sen tarpeet ja toiminnan. Hän työskentelee osana asiakkaan organisaatiota ja tekee tiivistä yhteistyötä asiakkaan yhteyshenkilöiden kanssa.
Yksi yhteyshenkilö asiakkaalle takaa mutkattoman yhteydenpidon
Tekninen managerimme:
Mahdollistaa välittömän reagoinnin palvelupyyntöihin ja reaaliaikaisen palautteiden käsittelyn.
Vastaa kaikista kiinteistön velvoitteista, huolehtii huoltojen ja tarkastusten oikea-aikaisesta toteuttamisesta sekä päivittäisten rutiinien pyörittämisestä.
Laatii toimintasuunnitelman häiriötilanteiden varalle ja tuottaa sovitusti korjaussuunnitteluun ja modernisointiin liittyviä ehdotuksia.
Mukauttaa palveluntuotannon vastaamaan tarpeita sekä kehittää palvelua yhteisten tavoitteiden mukaisesti.
Vastaa raportoinnista ja säännöllisten seuranta- ja kehityspalaverien koollekutsumisesta asiakkaan yhteyshenkilöiden kanssa.
Hyödyt asiakkaalle:
Yhteydenottopyyntö
Haluatko kuulla sinun yrityksesi kokoisesta ja näköisestä teknisestä manageerauksesta? Jätä yhteystietosi ja olemme pikimmiten yhteydessä.